TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: No Grouping | Item Type | Date | Language
Number of items: 14.

Bretz, H. J. and Sang, F. and Schmitz, Bernhard (1997):
Dominanz bei Programmentscheidungen in der Familie.
In: Medienpsychologie. 9 (1997), 2, S. 105-126, [Article]

Schmitz, B. and Stanat, P. and Sang, F. and Tasche, K. G. (1996):
Reactive effects of a survey on the television viewing behavior of a telemetric television audience panel: A combined time-series and control group analysis.
20, In: Evaluation Review, pp. 204-229, [Article]

Sang, F. and Schmitz, B. and Bretz, H. J. and Stanat, P. and Tasche, K. G. (1994):
Time series analysis of longitudinal people meter data.
9, In: European Journal of Communication, pp. 91-106, [Article]

Stanat, P. and Schmitz, B. and Sang, F. and Tasche, K. G. (1993):
Der ungestörte Fernsehzuschauer. Effekte einer schriftlichen Befragung auf das Verhalten von Teilnehmern eines Fernsehzuschauerpanels.
38, In: Publizistik, pp. 557-561, [Article]

Sang, F. and Schmitz, B. and Tasche, K. (1993):
Developmental trends in television coviewing of parent-child dyads.
22, In: Journal of Youth and Adolescence, pp. 531-542, [Article]

Sang, F. and Schmitz, B. and Tasche, K. (1992):
Individuation and television coviewing in the family: Developmental trends in the viewing behavior of adolescents.
36, In: Journal of Broadcasting & Electronic Media, pp. 427-441, [Article]

Baumert, J. and Schmitz, B. and Roeder, P. M. and Sang, F. (1989):
Zur Optimierung von Leistungsförderung und Chancenausgleich in Schulklassen.
21, In: Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie, pp. 201-222, [Article]

Baumert, J. and Roeder, P. M. and Sang, F. and Schmitz, B. Steffens, U. and Bargel, T. (eds.) (1987):
Chancenausgleich und Leistungsförderung in der Jahrgangsklasse: Ein Dilemma der Schulqualität?
In: Erkundungen zur Wirksamkeit und Qualität von Schule, Wiesbaden, Hessisches Institut für Bildungsplanung und Schulentwicklung (HIBS), pp. 33-54, [Book Section]

Baumert, J. and Schmitz, B. and Sang, F. and Roeder, P. M. (1987):
Zur Kompatibilität von Leistungsförderung und Divergenzminderung in Schulklassen.
19, In: Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie, pp. 249-265, [Article]

Roeder, P. M. and Baumert, J. and Sang, F. and Schmitz, B. (1986):
Expansion des Gymnasiums und Leistungsentwicklung.
15, In: Zeitschrift für Soziologie, pp. 210-220, [Article]

Baumert, J. and Roeder, P. M. and Sang, F. and Schmitz, B. (1986):
Leistungsentwicklung und Ausgleich von Leistungsunterschieden in Gymnasialklassen.
32, In: Zeitschrift für Pädagogik, pp. 639-660, [Article]

Sang, F. and Schmitz, B. and Vollmer, H. J. and Baumert, J. and Roeder, P. M. (1986):
Models of second language competence: A structural equation approach.
3, In: Language Testing, pp. 54-79, [Article]

Roeder, P. M. and Baumert, J. and Sang, F. and Schmitz, B. Pettilon, H. and Wagner, J. W. and Wolf, B. (eds.) (1986):
Über Zusammenhänge zwischen Zensur und Testleistung.
In: Schülergerechte Diagnose, Weinheim, Beltz, pp. 31-60, [Book Section]

Sang, F. and Schmitz, B. and Baumert, J. and Roeder, P. M. (1985):
Die Struktur der Fremdsprachenfähigkeit in Abhängigkeit von kognitiven Voraussetzungen und Lernbedingungen.
9, In: Zeitschrift für Empirische Pädagogik und Pädagogische Psychologie, pp. 119-138, [Article]

This list was generated on Sat Feb 22 02:03:12 2020 CET.