TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Blättern nach Person

Ebene hoch
Gruppiere nach: Keine Gruppierung | Typ des Eintrags | Publikationsjahr | Sprache
Anzahl der Einträge: 7.

Skiera, Bernd ; Hinz, Oliver ; Spann, Martin :
Social Media and Academic Performance: Does the Intensity of Facebook Activity Relate to Good Grades?
In: Schmalenbach Business Review, 67 (1) S. 54-72. ISSN 1439-2917
[Artikel] , (2015)

Hinz, Oliver ; Eckert, Jochen ; Skiera, Bernd :
Drivers of the Long Tail Phenomeonon: An Empirical Analysis, Celebrating 30 Years of the Journal of management Information Systems - Virtual special Issue.
In: Journal of Management Information System (JMIS)
[Artikel] , (2014)

Barrot, Christian ; Becker, Jan. U. ; Hinz, Oliver ; Skiera, Bernd :
Superspreader – Welche Kunden sich für virale Marketing-Kampagnen eignen",.
In: Planung & Analyse, 30 (4) S. 32-34.
[Artikel] , (2013)

Kraemer, Tim ; Hinz, Oliver ; Skiera, Bernd :
How to make IT Projects accountable in the Network Economy.
In: EFL Quarterly, (2) S. 4-5.
[Artikel] , (2011)

Hinz, Oliver ; Eckert, Jochen ; Skiera, Bernd :
Drivers of the Long Tail Phenomenon: An Empirical Analysis.
In: Journal of Management Information Systems (JMIS), 27 (4) S. 43-69.
[Artikel] , (2011)

Hinz, Oliver ; Eckert, Jochen ; Skiera, Bernd :
Drivers of the Long Tail Phenomenon: An Empirical Analysis, Journal of Management Information Systems (JMIS), 27 (4), 43-69.
In: Journal of Management Information Systems (JMIS), 27 (4) S. 43-69.
[Artikel] , (2011)

Hinz, Oliver ; Skiera, Bernd ; Barrot, Christian ; Becker, Jan :
Seeding Strategies for Viral Marketing: An Empirical Comparison.
In: Journal of Marketing, 75 (6) S. 55-71.
[Artikel] , (2011)

Diese Liste wurde am Tue Feb 19 02:50:33 2019 CET generiert.