Blättern nach Person
Ebene hoch |
Skiera, Bernd ; Hinz, Oliver ; Spann, Martin (2015)
Social Media and Academic Performance: Does the Intensity of Facebook Activity Relate to Good Grades?
In: Schmalenbach Business Review, 67 (1)
Artikel, Bibliographie
Veit, Daniel J. ; Clemons, Eric K. ; Benlian, Alexander ; Buxmann, Peter ; Hess, Thomas ; Kundisch, D. ; Leimeister, Jan Marco ; Loos, Peter ; Spann, Martin (2014)
Business Models – an Information Systems Research Agenda.
In: BISE, 6 (1)
Artikel, Bibliographie
Veit, Daniel J. ; Clemons, Eric K. ; Benlian, Alexander ; Buxmann, Peter ; Hess, Thomas ; Kundisch, D. ; Leimeister, Jan Marco ; Loos, Peter ; Spann, Martin (2014)
Geschäftsmodelle – Eine Forschungsagenda für die Wirtschaftsinformatik.
In: Wirtschaftsinformatik, 56 (1)
doi: 10.1007/s11576-013-0400-4
Artikel, Bibliographie
Hinz, Oliver ; Hann, Il-Horn ; Spann, Martin (2011)
Price Discrimination in E-Commerce? An Examination of Dynamic Pricing in Name-Your-Own-Price Markets Management Information Systems Quarterly (MISQ).
In: Management Information Systems Quarterly (MISQ), 35 (1)
Artikel, Bibliographie
Takac, Carsten ; Hinz, Oliver ; Spann, Martin (2011)
The Social Embeddedness of Decision Making: Opportunities and Challenges.
In: Electronic Markets, 21 (3)
Artikel, Bibliographie