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Anzahl der Einträge: 11.

Schwenk, Karsten ; Bockholt, Ulrich
Hrsg.: Schenk, Michael ; Schumann, Marco (2016)
Farbrealistisches Rendering : (TP 2.5).
In: Angewandte Virtuelle Techniken im Produktentstehungsprozess
doi: 10.1007/978-3-662-49317-5_4
Buchkapitel, Bibliographie

Schwenk, Karsten (2013)
Filtering Techniques for Low-Noise Previews of Interactive Stochastic Ray Tracing.
Technische Universität Darmstadt
Dissertation, Erstveröffentlichung

Schwenk, Karsten ; Voss, Gerrit ; Behr, Johannes ; Jung, Yvonne ; Limper, Max ; Herzig, Pasquale ; Kuijper, Arjan (2013)
Extending a Distributed Virtual Reality System with Exchangeable Rendering Back-Ends.
In: The Visual Computer, 29 (10)
doi: 10.1007/s00371-013-0836-y
Artikel, Bibliographie

Jung, Yvonne ; Limper, Max ; Herzig, Pasquale ; Schwenk, Karsten ; Behr, Johannes (2013)
Fast and Efficient Vertex Data Representations for the Web.
GRAPP 2013 - IVAPP 2013.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

Limper, Max ; Jung, Yvonne ; Behr, Johannes ; Sturm, Timo ; Franke, Tobias ; Schwenk, Karsten ; Kuijper, Arjan (2013)
Fast, Progressive Loading of Binary-Encoded Declarative-3D Web Content.
In: IEEE Computer Graphics and Applications, 33 (5)
doi: 10.1109/MCG.2013.52
Artikel, Bibliographie

Schwenk, Karsten ; Behr, Johannes ; Fellner, Dieter W. (2013)
Filtering Noise in Progressive Stochastic Ray Tracing : Four Optimizations to Improve Speed and Robustness.
In: The Visual Computer, 29 (5)
doi: 10.1007/s00371-012-0738-4
Artikel, Bibliographie

Schwenk, Karsten ; Kuijper, Arjan ; Behr, Johannes ; Fellner, Dieter W. (2012)
Practical Noise Reduction for Progressive Stochastic Ray Tracing with Perceptual Control.
In: IEEE Computer Graphics and Applications, 32 (6)
doi: 10.1109/MCG.2012.30
Artikel, Bibliographie

Schwenk, Karsten ; Behr, Johannes ; Fellner, Dieter W. (2011)
CommonVolumeShader: Simple and Portable Specification of Volumetric Light Transport in X3D.
Proceedings Web3D 2011.
doi: 10.1145/2010425.2010432
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

Schwenk, Karsten ; Behr, Johannes ; Fellner, Dieter W. (2011)
An Error Bound for Decoupled Visibility with Application to Relighting.
Eurographics 2011. Short Papers.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

Schwenk, Karsten ; Franke, Tobias ; Drevensek, Timm ; Kuijper, Arjan ; Bockholt, Ulrich ; Fellner, Dieter W. (2010)
Adapting Precomputed Radiance Transfer to Real-time Spectral Rendering.
Eurographics 2010. Short Papers.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

Schwenk, Karsten ; Jung, Yvonne ; Behr, Johannes ; Fellner, Dieter W. (2010)
A Modern Declarative Surface Shader for X3D.
Proceedings Web3D 2010.
doi: 10.1145/1836049.1836051
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

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