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B

Berghäuser, Tobias (2017):
Erweiterung der Messtechnik am Advanced Abrasion Resistance Tester (AART).
TU Darmstadt, [Master Thesis]

G

Guth, Sebastian (2017):
Absicherungsmethode von Anzeigekonzepten zur Darstellung fahrfremder Informationen mittels eines Motorrad-Fahrsimulators.
Darmstadt, Technische Universität Darmstadt, [Online-Edition: http://tuprints.ulb.tu-darmstadt.de/5970],
[Ph.D. Thesis]

M

Merkel, Nora and Winner, Hermann (2019):
Measures for the Evaluation of Riders’ Adaption to the Changing Vehicle State during Autonomous Emergency Braking Maneuvers on Motorcycles.
Padua, In: Symposium on Bicycle and Motorcycle Dynamics, Padua, 9.-11. September 2019, [Conference or Workshop Item]

Merkel, Nora and Pleß, R. and Winner, Hermann and Hammer, T. and Schneider, N. and Will, S. (2019):
Tolerability of Unexpected Autonomous Emergency Braking Maneuvers on Motorcycles – A Methodology for Experimental Investigation.
Eindhoven, In: Conference on the Enhances Safety of Vehicles (ESV), Eindhoven, 10.06.19, [Conference or Workshop Item]

Merkel, Nora and Pleß, R. and Scheid, K. and Winner, H. (2018):
Einsatzgrenzen automatischer Notbremssysteme für motorisierte Zweiräder – eine Expertenstudie.
In: 12. Internationale Motorradkonferenz, Köln, 2018, [Conference or Workshop Item]

Magiera, N. and Janssen, H. and Heckmann, M. and Winner, H. (2016):
Rider Skill Identification by Probabilistic Segmentation into Motorcycle Maneuver Primitives.
In: 2016 IEEE 19th International Conference on Intelligent Transportation Systems (ITSC), Rio de Janeiro, Brazil, November 1-4, 2016, [Conference or Workshop Item]

Magiera, N. and Janssen, H. and Heckmann, M. and Winner, H. (2016):
Ein Ansatz zur Schätzung der Fahrfertigkeiten – Überblick über Methoden und Ergebnisse.
In: 11. Internationale Motorrad Konferenz 2016, Köln, 4.-5. Oktober 2016, [Conference or Workshop Item]

P

Pleß, R. and Büttner, A. and Merkel, Nora and Winner, H. (2018):
Einfluss der Fahrerbewegung auf Realfahrzeug und Motorradsimulator.
In: 12. Internationale Motorradkonferenz, Köln, 2018, [Conference or Workshop Item]

Pleß, R. and Will, S. and Hofmann, M. and Winner, H. (2016):
Manöverumsetzung auf einem dynamischen Motorrad Fahrsimulator – Lenken, Lehnen und Kopplungseffekte in der virtuellen Umgebung.
In: 11. Internationale Motorrad Konferenz 2016, Köln, 4.-5. Oktober 2016, [Conference or Workshop Item]

Pleß, R. and Will, S. and Guth, S. and Hofmann, M. and Winner, H. (2016):
Approach to a holistic rider input determination for a dynamic motorcycle riding simulator.
In: Bicycle and Motorcycle Dynamics 2016, Milwaukee, Wisconsin, USA, 2016, September 21-23, [Conference or Workshop Item]

S

Scherer, Florian and Pleß, R. and Winner, Hermann (2019):
Identification of Rider-Vehicle Coupling on Motorcycles and Riding Simulators.
Padua, In: Symposium on Bicycle and Motorcycle Dynamics, Padua, 9.-11. September 2019, [Conference or Workshop Item]

Schröter, Kai Gerd (2017):
Brake Steer Torque Optimized Corner Braking of Motorcycles.
Darmstadt, [Online-Edition: http://tuprints.ulb.tu-darmstadt.de/5985],
[Book]

Schröter, K. and Fuchs, O. and Winner, Hermann (2013):
Braking while Cornering on a Motorcycle with Brake Steer Torque Avoidance Mechanism.
In: Proceedings EuroBrake 2013, Dresden, FISITA, In: EuroBrake, Dresden, 17.-19.6.2013, p. 28, ISBN 9780957207608, 9780957207622,
[Conference or Workshop Item]

Schröter, Kai and Wallisch, Michael and Weidele, Alois and Winner, Hermann (2013):
Bremslenkmomentoptimierte Kurvenbremsung von Motorrädern.
In: ATZ - Automobiltechnische Zeitschrift, (5), 115. Springer, pp. 436-443, ISSN 0001-2785,
DOI: 10.1007/s35148-013-0185-1,
[Article]

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