TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: No Grouping | Item Type | Date | Language
Number of items: 8.

Scherer, Florian ; Pleß, R. ; Winner, Hermann (2019):
Identification of Rider-Vehicle Coupling on Motorcycles and Riding Simulators.
Padua, Symposium on Bicycle and Motorcycle Dynamics, Padua, 9.-11. September 2019, [Conference or Workshop Item]

Merkel, Nora ; Pleß, R. ; Winner, Hermann ; Hammer, T. ; Schneider, N. ; Will, S. (2019):
Tolerability of Unexpected Autonomous Emergency Braking Maneuvers on Motorcycles – A Methodology for Experimental Investigation.
Eindhoven, Conference on the Enhances Safety of Vehicles (ESV), Eindhoven, 10.06.19, [Conference or Workshop Item]

Pleß, R. ; Büttner, A. ; Merkel, Nora ; Winner, H. (2018):
Einfluss der Fahrerbewegung auf Realfahrzeug und Motorradsimulator.
12. Internationale Motorradkonferenz, Köln, 2018, [Conference or Workshop Item]

Merkel, Nora ; Pleß, R. ; Scheid, K. ; Winner, H. (2018):
Einsatzgrenzen automatischer Notbremssysteme für motorisierte Zweiräder – eine Expertenstudie.
12. Internationale Motorradkonferenz, Köln, 2018, [Conference or Workshop Item]

Pleß, R. ; Will, S. ; Hofmann, M. ; Winner, H. (2016):
Manöverumsetzung auf einem dynamischen Motorrad Fahrsimulator – Lenken, Lehnen und Kopplungseffekte in der virtuellen Umgebung.
11. Internationale Motorrad Konferenz 2016, Köln, 4.-5. Oktober 2016, [Conference or Workshop Item]

Pleß, R. ; Will, S. ; Guth, S. ; Hofmann, M. ; Winner, H. (2016):
Approach to a holistic rider input determination for a dynamic motorcycle riding simulator.
Bicycle and Motorcycle Dynamics 2016, Milwaukee, Wisconsin, USA, 2016, September 21-23, [Conference or Workshop Item]

Guth, S. ; Pleß, R. (2015):
Dynamic Motorcycle Riding Simulator using VI-BikeRealtime.
Triest, VI-Grade Users Conference, Triest, [Conference or Workshop Item]

Schröter, K. ; Wallisch, M. ; Vasylyev, O. ; Schleiffer, J.-E. ; Pleß, R. ; Winner, H. ; Tani, K. ; Fuchs, O. (2012):
Update on Brake Steer Torque Optimized Corner Braking of Motorcycles - Neue Erkenntnisse zur Bremslenkmomentoptimierten Motorrad-Kurvenbremsung.
Köln, 9. Internationale Motorradkonferenz des ifz., [Conference or Workshop Item]

This list was generated on Sat Oct 23 05:42:54 2021 CEST.