TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: No Grouping | Item Type | Date | Language
Number of items: 6.

Zacharias, Nicolas and Six, Björn and Schiereck, Dirk and Stock, Ruth (2015):
CEO Influences on Firms’ Strategic Actions: A Comparison of CEO-, Firm-, and Industry-Level Effects.
In: Journal of Business Research, pp. 2338-2346, 68, (11), [Article]

Stock, Ruth and Six, Björn and Zacharias, Nicolas (2013):
Linking Multiple Layers of Innovation-oriented Corporate Culture, Product Program Innovativeness, and Business Performance: A Contingency Approach.
In: Journal of the Academy of Marketing Science, pp. 283-299, 41, (3), [Article]

Stock, Ruth and Six, Björn and Zacharias, Nicolas (2013):
Linking Multiple Layers of Innovation-oriented Corporate Culture, Product Program Innovativeness, and Business Performance: A Contingency Approach.
In: Journal of the Academy of Marketing Science, pp. 283-299, 41, (3), [Article]

Six, Björn (2012):
Strategische Innovationsorientierung von Business-to-Business-Unternehmen : eine implementierungsbezogene Perspektive.
Wiesbaden, Gabler, TU Darmstadt, [Ph.D. Thesis]

Stock-Homburg, Ruth and Six, Björn
Meier, Uto and Sill, Bernhard (eds.) (2010):
Motive von Topmanagern im 21. Jahrhundert: Zur Renaissance der Vereinbarkeit von Ethik und Ökonomie im Topmanagement.
In: Führung. Macht. Sinn. Streitpunkt Führungsverantwortung im 21. Jahrhundert. Ethos und Ethik für Entscheider in Wirtschaft, Gesellschaft und Kirche, Regensburg, pp. 170-184, [Book Section]

Stock-Homburg, Ruth and Six, Björn (2009):
Motive von Top-Managern im 21. Jahrhundert: Durch individuelle Beiträge zum nachhaltigen Erfolg von Unternehmen.
In: Meier, U./Sill, B. (Hrsg.), Streitpunkt Führungsverantwortung im 21. Jahrhundert. Ethos und Ethik für Entscheider in Wirtschaft, Gesellschaft und Kirche., [Book Section]

This list was generated on Tue Aug 20 00:54:58 2019 CEST.