TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Blättern nach Person

Ebene hoch
Exportieren als [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Gruppiere nach: Keine Gruppierung | Typ des Eintrags | Publikationsjahr | Sprache
Springe zu: 2020 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013
Anzahl der Einträge: 9.

2020

Lang, Jessica (2020)
The Art-of-Living in Children and Adolescents. Development and Evaluation of Interventions to Improve Well-Being.
Technische Universität Darmstadt
doi: 10.25534/tuprints-00011998
Dissertation, Erstveröffentlichung

2017

Lang, Jessica ; Schmitz, Bernhard (2017)
Improving Art-of-Living Trainings: Implication of Art-of-Living Trainings for Primary School Students.
In: International Journal of School Health, 4 (2)
Artikel, Bibliographie

2016

Lang, Jessica ; Schmitz, Bernhard (2016)
Art-of-Living Training: Developing an Intervention for Students to Increase Art-of-Living.
In: Applied Psychology: Health and Well-Being, 8 (3)
Artikel, Bibliographie

Lang, Jessica ; Schmitz, Bernhard (2016)
Art-of-Living Training: Developing an Intervention for Students to Increase Art-of-Living.
In: Applied Psychology: Health and Well-Being, 8 (3)
Artikel, Bibliographie

Janzarik, G. ; Lang, Jessica ; Schmitz, Bernhard (2016)
Happiness at work: A training to increase art-of-living at work.
In: Art-of-Living: A concept to enhance happiness
Buchkapitel, Bibliographie

Janzarik, G. ; Lang, Jessica ; Schmitz, Bernhard (2016)
Happiness at work: A training to increase art-of-living at work.
In: Art-of-Living: A concept to enhance happiness
Buchkapitel, Bibliographie

2015

Lang, Jessica (2015)
Tierisch zufrieden: Ist Wohlbefinden auch nur ein Trick?
In: SitzPlatzFuss, 19
Artikel, Bibliographie

2014

Lang, Jessica (2014)
Tierisch zufrieden: Entwicklung und Evaluation einer tiergestützten Intervention zur Steigerung von Wohlbefinden und Lebenskunst.
Technische Universität Darmstadt
Masterarbeit, Bibliographie

2013

Ogrin, Sabine ; Keller, Sylvana ; Scheibe, Anne-Kathrin ; Lang, Jessica ; Schmitz, Bernhard (2013)
Lerntagebücher selbst erstellen – Monitoring individuell fördern.
In: Schulmagazin 5-10, 11
Artikel, Bibliographie

Diese Liste wurde am Tue Dec 17 02:33:45 2024 CET generiert.