TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Blättern nach Person

Ebene hoch
Exportieren als [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Gruppiere nach: Keine Gruppierung | Typ des Eintrags | Publikationsjahr | Sprache
Springe zu: 2017 | 2015 | 2014 | 2011
Anzahl der Einträge: 4.

2017

Grasreiner, S. ; Neumann, J. ; Wensing, M. ; Hasse, C. (2017)
Model-based virtual engine calibration with the help of phenomenological methods for spark-ignited engines.
In: Applied Thermal Engineering, 121
doi: 10.1016/j.applthermaleng.2017.04.046
Artikel, Bibliographie

2015

Grasreiner, S. ; Neumann, J. ; Wensing, M. ; Hasse, C. (2015)
A Quasi-Dimensional Model of the Ignition Delay for Combustion Modeling in Spark-Ignition Engines.
In: Journal of Engineering for Gas Turbines and Power, 137 (7)
doi: 10.1115/1.4029100
Artikel, Bibliographie

2014

Grasreiner, S. ; Neumann, J. ; Luttermann, C. ; Wensing, M. ; Hasse, C. (2014)
A quasi-dimensional model of turbulence and global charge motion for spark ignition engines with fully variable valvetrains.
In: International Journal of Engine Research, 15 (7)
doi: 10.1177/1468087414521615
Artikel, Bibliographie

2011

Grasreiner, S. ; Luttermann, C. ; Hasse, C.
Hrsg.: Leipertz, A. (2011)
Thermodynamic modeling for new BMW Group spark ignition engines – A contribution to physical real time combustion prediction.
X. Tagung Motorische Verbrennung.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

Diese Liste wurde am Tue Nov 19 02:54:49 2024 CET generiert.