TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Browsen nach Person

Ebene hoch
Gruppiere nach: Keine Gruppierung | Typ des Eintrags | Datum | Sprache
Anzahl der Einträge: 5.

Schnick-Vollmer, Kathleen :
PROFESSIONAL COMPETENCE IN BUSINESS AND ECONOMICS EDUCATION Development and Evaluation of a Structural Competency Model of Prospective Business Teachers in the Domain of Accounting.
[Online-Edition: http://tuprints.ulb.tu-darmstadt.de/6293]
Kathleen Schnick-Vollmer , Darmstadt
[Dissertation], (2017)

Schnick-Vollmer, Kathleen ; Berger, Stefanie ; Bouley, Franziska ; Fritsch, Sabine ; Schmitz, Bernhard ; Seifried, Jürgen ; Wuttke, Eveline :
Modeling the Competencies of Prospective Business and Economics Teachers.
In: Zeitschrift für Psychologie, 223 pp. 24-30.
[Artikel], (2015)

Bouley, Franziska ; Wuttke, Eveline ; Schnick-Vollmer, Kathleen ; Schmitz, Bernhard ; Berger, Stefanie ; Fritsch, Sabine ; Seifried, Jürgen :
Professional Competence of Prospective Teachers in Business and Economics Education: Evaluation of a Competence Model Using Structural Equation Modeling.
In: Peabody Journal of Education, 90 (4) pp. 491-502.
[Artikel], (2015)

Landmann, Meike ; Perels, Franziska ; Otto, Barbara ; Schnick-Vollmer, Kathleen ; Schmitz, Bernhard :
Selbstregulation und selbstreguliertes Lernen.
In: Pädagogische Psychologie. Springer , pp. 45-65.
[Buchkapitel], (2015)

Fritsch, Sabine ; Berger, Stefanie ; Seifried, Jürgen ; Bouley, Franziska ; Wuttke, Eveline ; Schnick-Vollmer, Kathleen ; Schmitz, Bernhard :
The impact of university teacher training on prospective teachers’ CK and PCK--a comparison between Austria and Germany.
In: Empirical Research in Vocational Education and Training, 7 (1) pp. 1-20.
[Artikel], (2015)

Diese Liste wurde am Sat Nov 18 07:33:46 2017 CET generiert.