TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Critical Theory and Pedagogy: Adorno und Horkheimer’s Contemporary Significance for a Critical Pedagogy. S. 154-163

Pongratz, Ludwig A.
Fishman, G. and McLaren, P. and Sünker, H. and Lankshear, C. (eds.) (2005):
Critical Theory and Pedagogy: Adorno und Horkheimer’s Contemporary Significance for a Critical Pedagogy. S. 154-163.
Boulder/ Colorado, Critical Theories, Critical Pedagogies and Global Conflicts, [Journal]

Item Type: Journal
Erschienen: 2005
Editors: Fishman, G. and McLaren, P. and Sünker, H. and Lankshear, C.
Creators: Pongratz, Ludwig A.
Title: Critical Theory and Pedagogy: Adorno und Horkheimer’s Contemporary Significance for a Critical Pedagogy. S. 154-163
Language: English
Place of Publication: Boulder/ Colorado
Publisher: Critical Theories, Critical Pedagogies and Global Conflicts
Divisions: 03 Department of Human Sciences > Institut für Allgemeine Pädagogik und Berufspädagogik > Allgemeine Pädagogik mit dem Schwerpunkt Erwachsenenbildung/Weiterbildung
03 Department of Human Sciences > Institut für Allgemeine Pädagogik und Berufspädagogik
03 Department of Human Sciences
Date Deposited: 24 Aug 2009 14:15
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google

Optionen (nur für Redakteure)

View Item View Item