TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Critical Theory and Pedagogy: Adorno und Horkheimer’s Contemporary Significance for a Critical Pedagogy

Pongratz, Ludwig A. Fischman, G. and McLaren, P. and Sünker, H. and Lankshear, C. (eds.) (2005):
Critical Theory and Pedagogy: Adorno und Horkheimer’s Contemporary Significance for a Critical Pedagogy.
In: Critical Theories, Critical Pedagogies and Global Conflicts, pp. 154-163, Lanham, Rowman & Littlefield, ISBN 074253071X, 0742530728,
[Book Section]

Item Type: Book Section
Erschienen: 2005
Editors: Fischman, G. and McLaren, P. and Sünker, H. and Lankshear, C.
Creators: Pongratz, Ludwig A.
Title: Critical Theory and Pedagogy: Adorno und Horkheimer’s Contemporary Significance for a Critical Pedagogy
Language: English
Title of Book: Critical Theories, Critical Pedagogies and Global Conflicts
Place of Publication: Lanham
Publisher: Rowman & Littlefield
ISBN: 074253071X, 0742530728
Divisions: 03 Department of Human Sciences
03 Department of Human Sciences > Institut für Allgemeine Pädagogik und Berufspädagogik
03 Department of Human Sciences > Institut für Allgemeine Pädagogik und Berufspädagogik > Allgemeine Pädagogik mit dem Schwerpunkt Erwachsenenbildung/Weiterbildung
Date Deposited: 24 Aug 2009 14:15
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Send an inquiry Send an inquiry

Options (only for editors)
Show editorial Details Show editorial Details