Blättern nach Person
Ebene hoch |
Deutsch
Kraft, Markus (2017)
Methode zum fahrdynamikoptimalen Systementwurf elektrifizierter Antriebsstränge.
Technische Universität Darmstadt
Dissertation, Bibliographie
Englisch
Kraft, Markus ; Rinderknecht, Stephan (2018)
A method for quantification of powertrain electrification impacts on driving dynamics.
EVS30 – Electric Vehicle Symposium & Exhibition. Stuttgart (09.10.2017-11.10.2017)
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Kraft, Markus ; Rinderknecht, Stephan (2018)
A Method for the Quantification of Powertrain Electrification Impacts on Driving Dynamics.
In: World Electric Vehicle Journal, 9 (2)
doi: 10.3390/wevj9020018
Artikel, Bibliographie
Kraft, Markus ; Pflieger, W. ; Henzler, S. ; Nizzola, C. ; Rinderknecht, Stephan (2015)
Drivetrain electrification for improvement of driving
dynamics.
Tag des Hybrids 2015. Aachen (05.10.2015-05.10.2015)
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie