Blättern nach Person
Ebene hoch |
Buch
Berner, Uwe (2003)
Dialogsteuerung und Avatare in den Projekten MAP, GEIST und VirtuaHuman.
Buch, Bibliographie
Konferenzveröffentlichung
Berner, Uwe ; Rieger, Thomas (2006)
Surface Simplification Guided by Morph-Targets.
GRAPP 2006. Proceedings.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Berner, Uwe ; Rieger, Thomas (2005)
An Architecture to Adapt Scalable Virtual Characters.
WSCG 2005 CD-ROM.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Berner, Uwe ; Braun, Norbert ; Kolebinova, Sofia (2004)
A Graphical System for Interactive Rendering of Objects in an Augmented Reality Scenery.
Entertainment Computing. Proceedings.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Berner, Uwe (2004)
Optimized Face Animation with Morph-Targets.
Journal of WSCG Volume 12 No. 1. Proceedings.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Berner, Uwe (2003)
Optimization strategies for a scalable avatar.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Blechschmitt, Eric ; Berner, Uwe (2003)
A dialog based user-interface for different devices and modalities.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Berner, Uwe ; Rieger, Thomas (2003)
A scalable avatar for conversational user interfaces.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Blechschmitt, Eric ; Berner, Uwe (2003)
A Dialog based User-Interface for Different Devices and Modalities.
IMC Workshop 2003. Proceedings.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Berner, Uwe (2003)
Optimization Strategies for a Scalable Avatar.
Third International Symposium on Smart Graphics. Proceedings 2003.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Berner, Uwe ; Rieger, Thomas (2003)
A Scalable Avatar for Conversational User Interfaces.
Universal Access. Proceedings.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Alexa, Marc ; Hellenschmidt, Michael ; Rieger, Thomas ; Berner, Uwe (2001)
An Animation System for User Interface Agents.
WSCG 2001. Conference Proceedings Vol. 1.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie