Blättern nach Person
Ebene hoch |
Berner, Uwe ; Rieger, Thomas (2006)
Surface Simplification Guided by Morph-Targets.
GRAPP 2006. Proceedings.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Berner, Uwe ; Rieger, Thomas (2005)
An Architecture to Adapt Scalable Virtual Characters.
WSCG 2005 CD-ROM.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Berner, Uwe ; Braun, Norbert ; Kolebinova, Sofia (2004)
A Graphical System for Interactive Rendering of Objects in an Augmented Reality Scenery.
Entertainment Computing. Proceedings.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Berner, Uwe (2004)
Optimized Face Animation with Morph-Targets.
Journal of WSCG Volume 12 No. 1. Proceedings.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Berner, Uwe (2003)
Dialogsteuerung und Avatare in den Projekten MAP, GEIST und VirtuaHuman.
Buch, Bibliographie
Berner, Uwe (2003)
Optimization strategies for a scalable avatar.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Blechschmitt, Eric ; Berner, Uwe (2003)
A dialog based user-interface for different devices and modalities.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Berner, Uwe ; Rieger, Thomas (2003)
A scalable avatar for conversational user interfaces.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Blechschmitt, Eric ; Berner, Uwe (2003)
A Dialog based User-Interface for Different Devices and Modalities.
IMC Workshop 2003. Proceedings.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Berner, Uwe (2003)
Optimization Strategies for a Scalable Avatar.
Third International Symposium on Smart Graphics. Proceedings 2003.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Berner, Uwe ; Rieger, Thomas (2003)
A Scalable Avatar for Conversational User Interfaces.
Universal Access. Proceedings.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Alexa, Marc ; Hellenschmidt, Michael ; Rieger, Thomas ; Berner, Uwe (2001)
An Animation System for User Interface Agents.
WSCG 2001. Conference Proceedings Vol. 1.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie