TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Transiente Luftpfadregelung für Dieselmotoren - Ein modellbasierter Ansatz für optimierte Sollwerte

Mrosek, Matthias ; Sequenz, Heiko ; Isermann, Rolf (2011)
Transiente Luftpfadregelung für Dieselmotoren - Ein modellbasierter Ansatz für optimierte Sollwerte.
2. Automobiltechnisches Kolloquium. (11. - 12.)
Conference or Workshop Item, Bibliographie

Item Type: Conference or Workshop Item
Erschienen: 2011
Creators: Mrosek, Matthias ; Sequenz, Heiko ; Isermann, Rolf
Type of entry: Bibliographie
Title: Transiente Luftpfadregelung für Dieselmotoren - Ein modellbasierter Ansatz für optimierte Sollwerte
Language: German
Date: April 2011
Place of Publication: München, Deutschland
Event Title: 2. Automobiltechnisches Kolloquium
Event Dates: 11. - 12.
Divisions: 18 Department of Electrical Engineering and Information Technology
18 Department of Electrical Engineering and Information Technology > Institut für Automatisierungstechnik und Mechatronik
18 Department of Electrical Engineering and Information Technology > Institut für Automatisierungstechnik und Mechatronik > Regelungstechnik und Prozessautomatisierung
Date Deposited: 29 Oct 2011 08:21
Last Modified: 30 Nov 2020 09:55
PPN:
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Send an inquiry Send an inquiry

Options (only for editors)
Show editorial Details Show editorial Details