TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Der kundenorientierte Mitarbeiter: Bewerten – Begeistern – Bewegen

Homburg, Christian ; Stock, Ruth (2000)
Der kundenorientierte Mitarbeiter: Bewerten – Begeistern – Bewegen.
Book, Bibliographie

Item Type: Book
Erschienen: 2000
Creators: Homburg, Christian ; Stock, Ruth
Type of entry: Bibliographie
Title: Der kundenorientierte Mitarbeiter: Bewerten – Begeistern – Bewegen
Language: German
Date: 2000
Place of Publication: Wiesbaden
Publisher: Gabler
Divisions: 01 Department of Law and Economics
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete > Department of Marketing & Human Resource Management
Date Deposited: 24 Aug 2009 15:32
Last Modified: 26 Aug 2018 21:24
PPN:
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Send an inquiry Send an inquiry

Options (only for editors)
Show editorial Details Show editorial Details