TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: No Grouping | Item Type | Date | Language
Number of items: 3.

Willrodt, Karsten and Specht, Günter (2004):
Brand management and competence-based view.
In: Proceedings of the 33nd EMAC Conference, "Worldwide Marketing?" Ed.: José L. Munera-Alemán <2004, 18th-21st May, Murcia, Spain> veröffentlicht auf CD-ROM, [Conference or Workshop Item]

Willrodt, Karsten (2004):
Markenkompetenz : Konzeption und empirische Analyse im Industriegüterbereich.
Wiesbaden, Dr. Univ.,-Verl., TU Darmstadt, ISBN 3-8244-8276-2,
[Ph.D. Thesis]

Willrodt, Karsten (2000):
Fortschreibung von fahrtzweckspezifischen Belastungsganglinien.
TU Darmstadt,
[Seminar paper (Midterm)]

This list was generated on Tue Nov 24 01:19:33 2020 CET.