TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Blättern nach Person

Ebene hoch
Exportieren als [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Gruppiere nach: Keine Gruppierung | Typ des Eintrags | Publikationsjahr | Sprache
Anzahl der Einträge: 4.

Heimbach, Irina ; Kim, Ju-Young (2016)
The Effects of Monetary Incentives on Word of Mouth Generation.
European Conference on Information Systems (ECIS). Oslo (24.05.2016-27.05.2016)
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

Hinz, Oliver ; Hill, Shawndra ; Kim, Ju-Young (2014)
TV's Dirty Little Secret: The Negative Effect of Popular TV on Online Auction Sales.
Workshop on Information Systems and Economics (WISE). Auckland (17.12.2014-19.12.2014)
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

Hinz, Oliver ; Kim, Ju-Young (2013)
Spillover-Effects In The Attention Economy - Why Ebay Should Pray For Poor Quality TV Program.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

Hinz, Oliver ; Kim, Ju-Young (2013)
Spillover-Effects In The Attention Economy - Why Ebay Should Pray For Poor Quality TV Program.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

Diese Liste wurde am Tue Nov 5 02:51:05 2024 CET generiert.