TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Moodle Peer: Factors relevant in learning group formation for improved learning outcomes, satisfaction and commitment in E-Laerning scenarios using GroupAL

Konert, Johannes ; Bellhäuser, Henrik ; Röpke, Rene ; Gallwas, Eduard ; Zucik, Ahmed :
Moodle Peer: Factors relevant in learning group formation for improved learning outcomes, satisfaction and commitment in E-Laerning scenarios using GroupAL.
In: Proc. of 11th European Conference on Technology Enhandced Learning (EC-TEL2016). Springer, Heidelberg ISBN 978-3-319-24257-6
[Buchkapitel], (2016)

Typ des Eintrags: Buchkapitel
Erschienen: 2016
Autor(en): Konert, Johannes ; Bellhäuser, Henrik ; Röpke, Rene ; Gallwas, Eduard ; Zucik, Ahmed
Titel: Moodle Peer: Factors relevant in learning group formation for improved learning outcomes, satisfaction and commitment in E-Laerning scenarios using GroupAL
Sprache: Englisch
Buchtitel: Proc. of 11th European Conference on Technology Enhandced Learning (EC-TEL2016)
Ort: Heidelberg
Verlag: Springer
Fachbereich(e)/-gebiet(e): 18 Fachbereich Elektrotechnik und Informationstechnik > Institut für Datentechnik > Multimedia Kommunikation
18 Fachbereich Elektrotechnik und Informationstechnik > Institut für Datentechnik
18 Fachbereich Elektrotechnik und Informationstechnik
Hinterlegungsdatum: 20 Okt 2016 07:11
Verwandte URLs:
Export:

Optionen (nur für Redakteure)

Eintrag anzeigen Eintrag anzeigen