Blättern nach Person
Ebene hoch |
2014
Lehn, Max ; Triebel, Tonio ; Rehner, Robert ; Guthier, Benjamin ; Kopf, Stephan ; Buchmann, Alejandro ; Effelsberg, Wolfgang (2014)
On synthetic workloads for multiplayer online games: a methodology for generating representative shooter game workloads.
In: Multimedia systems
doi: 10.1007/s00530-014-0359-z
Artikel, Bibliographie
2013
Lehn, Max ; Gross, Christian ; Triebel, Tonio (2013)
Benchmarking Peer-to-Peer.
In: Benchmarking peer-to-peer systems ; understanding quality of service in large-scale distributed systems . - Wolfgang Effelsberg ... (eds.)
Buchkapitel, Bibliographie
2012
Triebel, Tonio ; Lehn, Max ; Rehner, Robert ; Guthier, Benjamin ; Kopf, Stephan ; Effelsberg, Wolfgang (2012)
Generation of Synthetic Workloads for Multiplayer Online Gaming Benchmarks.
International Workshop on Network and Systems Support for Games (NetGames\'12).
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
2011
Lehn, Max ; Leng, Christof ; Rehner, Robert ; Triebel, Tonio ; Buchmann, Alejandro (2011)
An Online Gaming Testbed for Peer-to-Peer Architectures.
Proceedings of ACM SIGCOMM. Toronto, Kanada (15.08.2011-19.08.2011)
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
2010
Lehn, Max ; Triebel, Tonio ; Gross, Christian ; Stingl, Dominik ; Saller, Karsten ; Effelsberg, Wolfgang ; Kovacevic, Alexandra ; Steinmetz, Ralf (2010)
Designing Benchmarks for P2P Systems.
In: From Active Data Management to Event-Based Systems and More, Auflage: 1. Auflage
doi: 10.1007/978-3-642-17226-7_13
Buchkapitel, Bibliographie
Lehn, Max ; Triebel, Tonio ; Leng, Christof ; Buchmann, Alejandro ; Effelsberg, Wolfgang (2010)
Performance Evaluation of Peer-to-Peer Gaming Overlays.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie