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Number of items: 8.

Weitzel, A. and Winner, H. and Cao, P. and Geyer, S. and Lotz, F. and Sefati, M. (2014):
Absicherungsstrategien für Fahrerassistenzsysteme mit Umfeldwahrnehmung.
Bergisch Gladbach, Berichte der Bundesanstalt für Straßenwesen Fahrzeugtechnik, (98), [Report]

Weitzel, A. (2013):
Objective Controllability Assessment for Unintended ADAS Reactions.
In: Maurer, M.; Winner, H.: Automotive Systems Engineering, Springer-Verlag, [Book Section]

Weitzel, A. and Winner, H. (2013):
Weitzel, A.; Winner, H.
Seoul, Korea,, In: 23rd International Technical Conference on the Enhanced Safety of Vehicles,, [Conference or Workshop Item]

Weitzel, A. and Winner, H. (2012):
Ansatz zur Kontrollierbarkeitsbewertung von Fahrerassistenzsystemen vor dem Hintergrund der ISO 26262.
Walting, In: 8. Workshop Fahrerassistenzsysteme, [Conference or Workshop Item]

Claas, R. and Habenicht, S. and Weitzel, A. and Winner, H. and Schmitt, T. (2012):
Development of a general criticality criterion for the risk estimation of driving situations and its application to a maneuver-based lane change assistance system.
Alcalá de Henares, Spain, In: IEEE IV 2012, [Conference or Workshop Item]

Weitzel, A. (2011):
Darmstädter Method with EVITA.
Aachen, In: ActiveTest workshop “Collision Warning and Autonomous Braking”, [Conference or Workshop Item]

Winner, H. and Wolf, G. and Weitzel, A. (2010):
Freigabefalle des Autonomen Fahrens.
Baden-Baden, In: 15. VDI-Tagung: Erprobung und Simulation in der Fahrzeugentwicklung, Baden-Baden, 16.-17. November 2010, [Conference or Workshop Item]

Weitzel, A. (2010):
Verfahren zur Darstellung und Untersuchung realer Auffahrunfallszenarien.
Baden-Baden, In: 15. VDI-Tagung: Erprobung und Simulation in der Fahrzeugentwicklung, Baden-Baden, 16.-17. November 2010, [Conference or Workshop Item]

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