TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Blättern nach Person

Ebene hoch
Exportieren als [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Gruppiere nach: Keine Gruppierung | Typ des Eintrags | Publikationsjahr | Sprache
Anzahl der Einträge: 2.

Steuer, Tim (2023)
Automatic Question Generation to Support Reading Comprehension of Learners - Content Selection, Neural Question Generation, and Educational Evaluation.
Technische Universität Darmstadt
doi: 10.26083/tuprints-00023032
Dissertation, Erstveröffentlichung, Verlagsversion

Steuer, Tim ; Filighera, Anna ; Tregel, Thomas ; Miede, André (2022)
Educational Automatic Question Generation Improves Reading Comprehension in Non-native Speakers: A Learner-Centric Case Study.
In: Frontiers in Artificial Intelligence, 5
doi: 10.3389/frai.2022.900304
Artikel, Bibliographie

Diese Liste wurde am Sat Dec 21 03:00:04 2024 CET generiert.