TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: No Grouping | Item Type | Date | Language
Number of items: 7.

Reul, M. (2011):
Bremswegverkürzungspotential bei Informationsaustausch und Koordination zwischen semiaktiver Dämpfung und ABS.
Düsseldorf, VDI-Verl., TU Darmstadt, In: Fortschrittberichte VDI : Reihe 12, Verkehrstechnik, Fahrzeugtechnik ; 738, ISBN 978-3-18-373812-0,
[Ph.D. Thesis]

Reul, M. and Betz, A. and Winner, H. (2009):
Optimierung des Anbremsvorgangs durch Koordination semi-aktiver Dämpfer mit ABS.
Hannover, In: 12. Internationale VDI-Tagung Reifen-Fahrwerk-Fahrbahn, [Conference or Workshop Item]

Reul, M. and Winner, H. and Schürr, H. and Laduron, P. (2009):
ABS-Control Using Dynamic Wheel Load Information.
In: chassis.tech 2009, München, 2.-3. März 2009, [Conference or Workshop Item]

Reul, M. and Seiniger, P. and Winner, H. (2009):
Reducing Braking Distance of Cars and Motorcycles by Control of Semi-Active Suspension without ABS Interaction.
In: FISITA World Automotive Congress, München, 14.-19.September 2008, [Conference or Workshop Item]

Reul, M. and Winner, H. (2009):
Enhanced Braking Performance by Integrated ABS and Semi-Active Damping Control.
In: ESV 2009, Stuttgart, 15.-18. Juni 2009, [Conference or Workshop Item]

Reul, M. and Niemz, T. and Winner, H. and Schürr, H. and Kutsche, T. (2007):
Bremswegverkürzung durch eine ABS-unabhängige Verstelldämpferregelung.
In: Haus der Technik, Fahrwerk-Vertikaldynamik: Systeme und Komponenten, Essen, 13.-14. November 2007, [Conference or Workshop Item]

Niemz, T. and Reul, M. and Winner, H. (2007):
A New Slip Controller to Reduce Braking Distance by Means of Active Shock Absorbers.
In: 14th Asia Pacific Automotive Engineering Conference, [Conference or Workshop Item]

This list was generated on Tue Nov 12 02:22:33 2019 CET.