TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: No Grouping | Item Type | Date | Language
Number of items: 4.

Geschka, Horst (1996):
Creativity techniques in Germany.
In: Creativity and innovation management. 5 (1996), Nr. 2, S. 87-92, [Article]

Kleinschmidt, Elko and Geschka, Horst and Cooper, Robert (1996):
Erfolgsfaktor Markt - kundenorientierte Produktinnovationen.
Berlin, Heidelberg (u.a.): Springer, 1996. VIII, 233 S.,
Berlin, Heidelberg (u.a.), Springer, [Book]

Geschka, Horst and Dahlem, and Dahlem, (1996):
Kreativitätstechniken und Unternehmensforschung.
In: Technologie & Management. 45 (1996), H. 3, S. 106-110, [Article]

Geschka, Horst and Paul, and Winckler-Ruß, and Paul, and Winckler-Ruß, (1996):
Szenarien - ein Instrument der Unternehmensplanung.
In: Unternehmensplanung: Erfahrungsberichte aus der Praxis. Hrsg.: M.P. Zerres, I. Zerres. S. 55-68, Frankfurt: FAZ, 1996,
Frankfurt, FAZ, [Book Section]

This list was generated on Tue Sep 29 01:59:06 2020 CEST.