TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Grundlagen für die Beeinflussung des individuellen Verkehrsmittelwahlverhaltens durch Direktmarketing

Boltze, Manfred and Specht, Günter and Friedrich, Daniel and Figur, Andreas (2002):
Grundlagen für die Beeinflussung des individuellen Verkehrsmittelwahlverhaltens durch Direktmarketing.
Darmstadt, Techn. Univ., [Online-Edition: http://www.verkehr.tu-darmstadt.de/media/verkehr/fgvv/prof_b...],
[Report]

Item Type: Report
Erschienen: 2002
Creators: Boltze, Manfred and Specht, Günter and Friedrich, Daniel and Figur, Andreas
Title: Grundlagen für die Beeinflussung des individuellen Verkehrsmittelwahlverhaltens durch Direktmarketing
Language: German
Place of Publication: Darmstadt
Publisher: Techn. Univ.
Collation: 51 S
Divisions: 01 Department of Law and Economics
13 Department of Civil and Environmental Engineering Sciences
13 Department of Civil and Environmental Engineering Sciences > Institutes of Transportation
13 Department of Civil and Environmental Engineering Sciences > Institutes of Transportation > Institute for Transport Planning and Traffic Engineering
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete > Department of Marketing & Human Resource Management
Date Deposited: 20 Nov 2008 08:18
Official URL: http://www.verkehr.tu-darmstadt.de/media/verkehr/fgvv/prof_b...
License: [undefiniert]
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Send an inquiry Send an inquiry

Options (only for editors)

View Item View Item