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2024
Ströter, Daniel (2024)
Massively Parallel Editing and Post-Processing of Unstructured Tetrahedral Meshes for Virtual Prototyping.
Technische Universität Darmstadt
doi: 10.26083/tuprints-00028110
Dissertation, Erstveröffentlichung, Verlagsversion
Pauli, Armin ; Buelow, Max von ; Ströter, Daniel (2024)
In-Situ Profiling Feedback for GPGPU Code.
doi: 10.26083/tuprints-00027344
Report, Erstveröffentlichung, Preprint
Kelling, Jan ; Ströter, Daniel ; Kuijper, Arjan (2024)
Light Path Guided Culling for Hybrid Real-Time Path Tracing.
In: Proceedings of the ACM on Computer Graphics and Interactive Techniques, (3)
doi: 10.1145/3675387
Artikel, Bibliographie
Buelow, Max von ; Ströter, Daniel ; Rak, Arne ; Fellner, Dieter W.
Hrsg.: Charalambous, P. (2024)
A Visual Profiling System for Direct Volume Rendering.
European Association for Computer Graphics (EG Conference) 2024. Limassol, Cyprus (22.04. - 26.04.2024)
doi: 10.24406/publica-3035
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
2022
Ströter, Daniel ; Mueller-Roemer, Johannes Sebastian ; Weber, Daniel ; Fellner, Dieter W. (2022)
Fast harmonic tetrahedral mesh optimization.
In: The Visual Computer, 38 (9-10)
doi: 10.1007/s00371-022-02547-6
Artikel, Bibliographie
2021
Ströter, Daniel ; Halm, Andreas ; Krispel, Ulrich ; Mueller-Roemer, Johannes S. ; Fellner, Dieter W. (2021)
Integrating GPU-Accelerated Tetrahedral Mesh Editing and Simulation.
11th International Conference on Simulation and Modeling Methodologies, Technologies and Applications (SIMULTECH 2021). virtual Conference (07.07.2021-09.07.2021)
doi: 10.1007/978-3-031-23149-0_2
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
2020
Ströter, Daniel ; Mueller-Roemer, Johannes S. ; Stork, André ; Fellner, Dieter W. (2020)
OLBVH: octree linear bounding volume hierarchy for volumetric meshes.
In: The Visual Computer : International Journal of Computer Graphics, 36 (10-12)
doi: 10.1007/s00371-020-01886-6
Artikel, Bibliographie