Blättern nach Person
Ebene hoch |
Artikel
Ströter, D. ; Thiery, J. M. ; Hormann, K. ; Chen, J. ; Chang, Q. ; Besler, S. ; Mueller‐Roemer, J. S. ; Boubekeur, T. ; Stork, A. ; Fellner, D. W. (2024)
A Survey on Cage‐based Deformation of 3D Models.
In: Computer Graphics Forum
doi: 10.1111/cgf.15060
Artikel, Bibliographie
Mueller-Roemer, J. S. ; Stork, A. ; Fellner, D. (2020)
Analysis of Schedule and Layout Tuning for Sparse Matrices With Compound Entries on GPUs.
In: Computer Graphics Forum, 39 (6)
doi: 10.1111/cgf.13957
Artikel, Bibliographie
Mueller‐Roemer, J. S. ; Stork, A. (2018)
GPU‐based Polynomial Finite Element Matrix Assembly for Simplex Meshes.
In: Computer Graphics Forum, 37 (7)
doi: 10.1111/cgf.13581
Artikel, Bibliographie
Mueller-Roemer, J. S. ; Altenhofen, C. ; Stork, A. (2017)
Ternary Sparse Matrix Representation for Volumetric Mesh Subdivision and Processing on GPUs.
In: Computer Graphics Forum, 36 (5)
doi: 10.1111/cgf.13245
Artikel, Bibliographie
Konferenzveröffentlichung
Griffiths, R. ; Pemberton, L. ; Borchers, J. ; Stork, A. (2000)
Pattern languages for interaction design: building momentum.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie