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The Circular Effects of Popularity Information and Electronic Word-of-Mouth on Consumer Decision-Making: Evidence from a Crowdfunding Platform

Thies, Ferdinand ; Wessel, Michael (2014)
The Circular Effects of Popularity Information and Electronic Word-of-Mouth on Consumer Decision-Making: Evidence from a Crowdfunding Platform.
22nd European Conference on Information Systems (ECIS 2014). Tel Aviv, Israel (09.06.2014-11.06.2014)
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

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Typ des Eintrags: Konferenzveröffentlichung
Erschienen: 2014
Autor(en): Thies, Ferdinand ; Wessel, Michael
Art des Eintrags: Bibliographie
Titel: The Circular Effects of Popularity Information and Electronic Word-of-Mouth on Consumer Decision-Making: Evidence from a Crowdfunding Platform
Sprache: Englisch
Publikationsjahr: 2014
Veranstaltungstitel: 22nd European Conference on Information Systems (ECIS 2014)
Veranstaltungsort: Tel Aviv, Israel
Veranstaltungsdatum: 09.06.2014-11.06.2014
Fachbereich(e)/-gebiet(e): 01 Fachbereich Rechts- und Wirtschaftswissenschaften
01 Fachbereich Rechts- und Wirtschaftswissenschaften > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete
01 Fachbereich Rechts- und Wirtschaftswissenschaften > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete > Fachgebiet Information Systems & E-Services
Hinterlegungsdatum: 02 Mai 2014 14:34
Letzte Änderung: 26 Aug 2018 21:28
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