TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Innovationsmanagement in Business-to-Business-Geschäftsbeziehungen : eine informationsbezogene Perspektive

Herrmann, Lars (2009):
Innovationsmanagement in Business-to-Business-Geschäftsbeziehungen : eine informationsbezogene Perspektive.
Wiesbaden, Gabler, ISBN 978-3-8349-2017-1 ; 3-8349-2017-7,
[Book]

Item Type: Book
Erschienen: 2009
Creators: Herrmann, Lars
Title: Innovationsmanagement in Business-to-Business-Geschäftsbeziehungen : eine informationsbezogene Perspektive
Language: German
Place of Publication: Wiesbaden
Publisher: Gabler
ISBN: 978-3-8349-2017-1 ; 3-8349-2017-7
Divisions: 01 Department of Law and Economics
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete > Department of Marketing & Human Resource Management
Date Deposited: 17 Feb 2010 10:27
Additional Information:

Zugl.: Darmstadt, Techn. Univ., Diss.

Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Send an inquiry Send an inquiry

Options (only for editors)
Show editorial Details Show editorial Details