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Einträge mit Organisationseinheit "16 Fachbereich Maschinenbau > Fachgebiet Strömungslehre und Aerodynamik (SLA) > Modellierung und Simulation turbulenter Strömungen"

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J

Joksimović, Ivan (2023)
Computational study of thermotechnical two-phase flow configurations with scale-resolving turbulence models.
Technische Universität Darmstadt
doi: 10.26083/tuprints-00023766
Dissertation, Erstveröffentlichung, Verlagsversion

Jakirlić, Suad ; Bopp, Maximilian ; Chang, C.-Y. ; Köhler, Felix ; Krumbein, Benjamin ; Kutej, Lukas ; Kütemeier, D. ; Maden, I. ; Maduta, R. ; Ullrich, M. ; Wegt, Sebastian ; Tropea, Cameron (2019)
RANS-based Sub-scale Modelling in Eddy-resolving Simulation Methods.
In: ERCOFTAC Bulletin, 121
Artikel, Bibliographie

K

Köhler, Felix ; Jakirlić, Suad ; Wegt, Sebastian ; Schäfer, Michael (2021)
Data-driven Modeling of the Pressure-strain Term in Second-Moment Closure RANS Models.
13th International ERCOFTAC symposium on engineering, turbulence, modelling and measurements. Rhodos, Greece (15.09.-17.09.2021)
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

Krumbein, Benjamin (2019)
A modeling framework for scale-resolving computations of turbulent flow over porous and rough walls.
Technische Universität Darmstadt
Dissertation, Erstveröffentlichung

M

Maharshi, Subhash (2017)
COMPUTATIONAL MODELLING OF LIQUID JET IMPINGEMENT ONTO HEATED SURFACE.
Technische Universität Darmstadt
Dissertation, Erstveröffentlichung

R

Rettenmaier, Daniel (2019)
Numerical Simulation of Shear Driven Wetting.
Technische Universität Darmstadt
Dissertation, Erstveröffentlichung

U

Ullrich, Matthias (2017)
Second-moment closure modeling of turbulent bubbly flows within the two-fluid model framework.
Technische Universität Darmstadt
Dissertation, Erstveröffentlichung

W

Wegt, Sebastian (2022)
Computational characterization of flow and turbulence in IC engine-relevant cooling channels: An LES- and Reynolds-stress-modeling study.
Technische Universität Darmstadt
doi: 10.26083/tuprints-00020353
Dissertation, Erstveröffentlichung, Verlagsversion

Diese Liste wurde am Thu Apr 18 02:00:25 2024 CEST generiert.