Stab, Christian ; Gurevych, Iryna (2017)
Training Argumentation Skills with Argumentative Writing Support.
Saarbrücken, Germany
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie
Kurzbeschreibung (Abstract)
We present a writing support system for assessing written arguments. Our system incorporates three analysis models allowing for rich feedback about argumentation structure, quality of reasons, and presence of opposing arguments.
Typ des Eintrags: | Konferenzveröffentlichung |
---|---|
Erschienen: | 2017 |
Autor(en): | Stab, Christian ; Gurevych, Iryna |
Art des Eintrags: | Bibliographie |
Titel: | Training Argumentation Skills with Argumentative Writing Support |
Sprache: | Englisch |
Publikationsjahr: | August 2017 |
Buchtitel: | Proceedings of the 21st Workshop on the Semantics and Pragmatics of Dialogue |
Reihe: | SemDial |
Veranstaltungsort: | Saarbrücken, Germany |
URL / URN: | http://www.saardial.uni-saarland.de/wordpress/wp-content/upl... |
Kurzbeschreibung (Abstract): | We present a writing support system for assessing written arguments. Our system incorporates three analysis models allowing for rich feedback about argumentation structure, quality of reasons, and presence of opposing arguments. |
Freie Schlagworte: | UKP_a_ArMin;UKP_reviewed |
ID-Nummer: | TUD-CS-2017-0195 |
Fachbereich(e)/-gebiet(e): | 20 Fachbereich Informatik 20 Fachbereich Informatik > Ubiquitäre Wissensverarbeitung DFG-Graduiertenkollegs DFG-Graduiertenkollegs > Graduiertenkolleg 1994 Adaptive Informationsaufbereitung aus heterogenen Quellen |
Hinterlegungsdatum: | 25 Jul 2017 08:56 |
Letzte Änderung: | 24 Jan 2020 12:03 |
PPN: | |
Export: | |
Suche nach Titel in: | TUfind oder in Google |
Frage zum Eintrag |
Optionen (nur für Redakteure)
Redaktionelle Details anzeigen |