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Total Instability of Turbocharger Rotors - Physical Explanation of the Dynamic Failure of Rotors with Full-Floating Ring Bearings

Schweizer, Bernhard (2009)
Total Instability of Turbocharger Rotors - Physical Explanation of the Dynamic Failure of Rotors with Full-Floating Ring Bearings.
In: Journal of Sound and Vibration, 328 (1-2)
doi: 10.1016/j.jsv.2009.03.028
Artikel, Bibliographie

Typ des Eintrags: Artikel
Erschienen: 2009
Autor(en): Schweizer, Bernhard
Art des Eintrags: Bibliographie
Titel: Total Instability of Turbocharger Rotors - Physical Explanation of the Dynamic Failure of Rotors with Full-Floating Ring Bearings
Sprache: Englisch
Publikationsjahr: 2009
Titel der Zeitschrift, Zeitung oder Schriftenreihe: Journal of Sound and Vibration
Jahrgang/Volume einer Zeitschrift: 328
(Heft-)Nummer: 1-2
DOI: 10.1016/j.jsv.2009.03.028
Fachbereich(e)/-gebiet(e): 16 Fachbereich Maschinenbau > Institut für Angewandte Dynamik (AD)
16 Fachbereich Maschinenbau
Hinterlegungsdatum: 18 Feb 2016 11:06
Letzte Änderung: 18 Feb 2016 11:06
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