TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Software-as-a-Service : Anbieterstrategien, Kundenbedürfnisse und Wertschöpfungsstrukturen

Benlian, Alexander ; Hess, Thomas ; Buxmann, Peter (2010):
Software-as-a-Service : Anbieterstrategien, Kundenbedürfnisse und Wertschöpfungsstrukturen.
Wiesbaden, Gabler, ISBN 978-3834922366,
[Book]

Item Type: Book
Erschienen: 2010
Creators: Benlian, Alexander ; Hess, Thomas ; Buxmann, Peter
Title: Software-as-a-Service : Anbieterstrategien, Kundenbedürfnisse und Wertschöpfungsstrukturen
Language: German
Place of Publication: Wiesbaden
Publisher: Gabler
ISBN: 978-3834922366
Divisions: 01 Department of Law and Economics
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete > Information Systems
Date Deposited: 08 Apr 2010 12:14
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Send an inquiry Send an inquiry

Options (only for editors)
Show editorial Details Show editorial Details