TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Making the Invisible Audible: A Simple Sound‐Emitting Water Level Meter

Michelsen, Nils (2023)
Making the Invisible Audible: A Simple Sound‐Emitting Water Level Meter.
In: Groundwater, 61 (4)
doi: 10.1111/gwat.13287
Artikel, Bibliographie

Dies ist die neueste Version dieses Eintrags.

Kurzbeschreibung (Abstract)

“Groundwater: Making the invisible visible” is the theme of the World Water Day 2022 and the title of the corresponding UN World Water Development Report (United Nations 2022). It describes our dilemma quite well: Groundwater is of vital importance, but being hidden, it is out of sight and out of mind. Hence, current efforts aim at increasing the awareness for this undervalued resource.

Typ des Eintrags: Artikel
Erschienen: 2023
Autor(en): Michelsen, Nils
Art des Eintrags: Bibliographie
Titel: Making the Invisible Audible: A Simple Sound‐Emitting Water Level Meter
Sprache: Englisch
Publikationsjahr: 2023
Ort: Darmstadt
Verlag: Wiley Blackwell
Titel der Zeitschrift, Zeitung oder Schriftenreihe: Groundwater
Jahrgang/Volume einer Zeitschrift: 61
(Heft-)Nummer: 4
DOI: 10.1111/gwat.13287
Zugehörige Links:
Kurzbeschreibung (Abstract):

“Groundwater: Making the invisible visible” is the theme of the World Water Day 2022 and the title of the corresponding UN World Water Development Report (United Nations 2022). It describes our dilemma quite well: Groundwater is of vital importance, but being hidden, it is out of sight and out of mind. Hence, current efforts aim at increasing the awareness for this undervalued resource.

Sachgruppe der Dewey Dezimalklassifikatin (DDC): 500 Naturwissenschaften und Mathematik > 550 Geowissenschaften
Fachbereich(e)/-gebiet(e): 11 Fachbereich Material- und Geowissenschaften
11 Fachbereich Material- und Geowissenschaften > Geowissenschaften
Hinterlegungsdatum: 02 Aug 2024 12:54
Letzte Änderung: 02 Aug 2024 12:54
PPN:
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google

Verfügbare Versionen dieses Eintrags

Frage zum Eintrag Frage zum Eintrag

Optionen (nur für Redakteure)
Redaktionelle Details anzeigen Redaktionelle Details anzeigen