TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: No Grouping | Item Type | Date | Language
Number of items: 9.

Gail, J. and Funke, J. and Seiniger, P. and Westerkamp, U. (2009):
Anti Lock Braking and Vehicle Stability Control for Motorcycles – Why or Why not?
[Other]

Gail, J. and Funke, J. (2003):
Beanspruchung von Motorradfahrern beim Bremsen mit verschiedenen Kraftradbremsanlagen.
In: Neue Aspekte der Fahrzeugsicherheit, [Book Section]

Funke, J. (2003):
Beanspruchung von Motorradfahrern beim Bremsen mit verschiedenen Kraftradbremssystemen.
In: Symposium ''besser bremsen'', [Book Section]

Funke, J. (2003):
Bremsvermögen und Bremsstabilität von motorisierten Zweirädern.
In: Lehrgang Unfallanalytische Gutachten, [Book Section]

Funke, J. (2002):
Bremsvermögen und Bremsstabilität von motorisierten Zweirädern.
In: Lehrgang Unfallanalytische Gutachten, [Book Section]

Funke, J. (2002):
Die Motorradbremsung.
In: Jahrestagung des Verbands Angewandte Verkehrspsychologie, [Book Section]

Funke, J. and Breuer, B. and Landau, Kurt (2001):
Rider/Motorcycle interaction - a human approach to motorcycle safety.
In: International Motorcycle Safety Conference <2001, Orlando>: Proceedings, [Conference or Workshop Item]

Funke, J. and Breuer, B. and Landau, Kurt (2000):
Ermittlung der Ankopplungskräfte von Motorradfahrern - ein Ansatz zur Untersuchung des Mensch-Maschine-Systems.
In: Internationale Motorradkonferenz <3, 2000, München>: Tagungsbd., [Conference or Workshop Item]

Schröder, F. and Funke, J. and Breuer, B. (1999):
Motorcycle noise emissions in real traffic situations.
In: EAEC: European Automotive Congress <1999, Barcelona>; Proceedings. (Paper; No.STA99C428), [Conference or Workshop Item]

This list was generated on Tue Nov 12 00:14:33 2019 CET.