TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Bibliometrie: Das Leidener Manifest zu Forschungsmetriken

Hicks, Diana ; Wouters, Paul ; Waltman, Ludo ; de Rijcke, Sarah ; Rafols, Ismael ; Langhanke, Gerald (2015)
Bibliometrie: Das Leidener Manifest zu Forschungsmetriken.
Report, Primary publication

Abstract

Nutzen Sie diese zehn Grundsätze um Forschung zu bewerten, drängen Diana Hicks, Paul Wouters und Kollegen.

Item Type: Report
Erschienen: 2015
Creators: Hicks, Diana ; Wouters, Paul ; Waltman, Ludo ; de Rijcke, Sarah ; Rafols, Ismael ; Langhanke, Gerald
Type of entry: Primary publication
Title: Bibliometrie: Das Leidener Manifest zu Forschungsmetriken
Language: German
Date: 13 August 2015
Place of Publication: Darmstadt
URL / URN: https://tuprints.ulb.tu-darmstadt.de/5016
Corresponding Links:
Abstract:

Nutzen Sie diese zehn Grundsätze um Forschung zu bewerten, drängen Diana Hicks, Paul Wouters und Kollegen.

Alternative Abstract:
Alternative abstract Language

Use these ten principles to guide research evaluation, urge Diana Hicks, Paul Wouters and colleagues.

English
Uncontrolled Keywords: Bibliometrie, Forschungsbewertung
Alternative keywords:
Alternative keywordsLanguage
bibliometrics, research evaluationEnglish
URN: urn:nbn:de:tuda-tuprints-50163
Additional Information:

Übersetzung von Nature 520, 429–431, 2015. doi:10.1038/520429a

Classification DDC: 000 Generalities, computers, information > 000 Generalities
000 Generalities, computers, information > 020 Library and information sciences
Divisions: Zentrale Einrichtungen
Zentrale Einrichtungen > University and State Library Darmstadt (ULB)
Zentrale Einrichtungen > University and State Library Darmstadt (ULB) > Elektronische Informationsdienste (2019 umbenannt in Informationstechnologie, Forschung und Entwicklung)
Date Deposited: 01 Nov 2015 20:55
Last Modified: 11 Apr 2024 10:09
PPN:
Alternative keywords:
Alternative keywordsLanguage
bibliometrics, research evaluationEnglish
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Send an inquiry Send an inquiry

Options (only for editors)
Show editorial Details Show editorial Details