TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Der kundenorientierte Mitarbeiter: Bewerten, Begeistern, Bewegen

Homburg, Christian ; Stock-Homburg, Ruth (2012):
Der kundenorientierte Mitarbeiter: Bewerten, Begeistern, Bewegen.
2. überarb. Auflage, Wiesbaden, Gabler, ISBN 978-3-8349-1746-1,
[Book]

Item Type: Book
Erschienen: 2012
Creators: Homburg, Christian ; Stock-Homburg, Ruth
Title: Der kundenorientierte Mitarbeiter: Bewerten, Begeistern, Bewegen
Language: German
Place of Publication: Wiesbaden
Publisher: Gabler
Edition: 2. überarb. Auflage
ISBN: 978-3-8349-1746-1
Divisions: 01 Department of Law and Economics
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete > Department of Marketing & Human Resource Management
Date Deposited: 08 Feb 2013 09:20
Additional Information:

1. Auflage 2000

PPN:
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Send an inquiry Send an inquiry

Options (only for editors)
Show editorial Details Show editorial Details