TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Brand management and competence-based view

Willrodt, Karsten ; Specht, Günter (2004):
Brand management and competence-based view.
In: Proceedings of the 33nd EMAC Conference, "Worldwide Marketing?" Ed.: José L. Munera-Alemán <2004, 18th-21st May, Murcia, Spain> veröffentlicht auf CD-ROM, [Conference or Workshop Item]

Item Type: Conference or Workshop Item
Erschienen: 2004
Creators: Willrodt, Karsten ; Specht, Günter
Title: Brand management and competence-based view
Language: English
Series: Proceedings of the 33nd EMAC Conference, "Worldwide Marketing?" Ed.: José L. Munera-Alemán <2004, 18th-21st May, Murcia, Spain> veröffentlicht auf CD-ROM
Divisions: 01 Department of Law and Economics
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete
Date Deposited: 20 Nov 2008 08:18
License: [undefiniert]
PPN:
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Send an inquiry Send an inquiry

Options (only for editors)
Show editorial Details Show editorial Details