TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Grundlagen für die Beeinflussung des individuellen Verkehrsmittelwahlverhaltens durch Direktmarketing

Boltze, Manfred ; Specht, Günter ; Friedrich, Daniel ; Figur, Andreas (2002)
Grundlagen für die Beeinflussung des individuellen Verkehrsmittelwahlverhaltens durch Direktmarketing.
Report

Item Type: Report
Erschienen: 2002
Creators: Boltze, Manfred ; Specht, Günter ; Friedrich, Daniel ; Figur, Andreas
Type of entry: Bibliographie
Title: Grundlagen für die Beeinflussung des individuellen Verkehrsmittelwahlverhaltens durch Direktmarketing
Language: German
Date: 1 January 2002
Place of Publication: Darmstadt
Publisher: Techn. Univ.
Collation: 51 S
URL / URN: http://www.verkehr.tu-darmstadt.de/media/verkehr/fgvv/prof_b...
Divisions: 01 Department of Law and Economics
13 Department of Civil and Environmental Engineering Sciences
13 Department of Civil and Environmental Engineering Sciences > Institutes of Transportation
13 Department of Civil and Environmental Engineering Sciences > Institutes of Transportation > Institute for Transport Planning and Traffic Engineering
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete > Department of Marketing & Human Resource Management
Date Deposited: 20 Nov 2008 08:18
Last Modified: 20 Apr 2018 13:20
PPN:
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Send an inquiry Send an inquiry

Options (only for editors)
Show editorial Details Show editorial Details