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Künstliche Intelligenz im Enterprise Service Management

Engelbrecht, Adrian ; Pumplun, Luisa ; Bauer, Cordula ; Vida, Karina
eds.: Buxmann, Peter ; Schmidt, Holger (2021)
Künstliche Intelligenz im Enterprise Service Management.
In: Künstliche Intelligenz, Edition: 2
doi: 10.1007/978-3-662-61794-6_9
Book Section

Item Type: Book Section
Erschienen: 2021
Editors: Buxmann, Peter ; Schmidt, Holger
Creators: Engelbrecht, Adrian ; Pumplun, Luisa ; Bauer, Cordula ; Vida, Karina
Type of entry: Bibliographie
Title: Künstliche Intelligenz im Enterprise Service Management
Language: German
Date: 26 April 2021
Place of Publication: Berlin, Heidelberg
Publisher: Springer Gabler
Book Title: Künstliche Intelligenz
Edition: 2
DOI: 10.1007/978-3-662-61794-6_9
Divisions: 01 Department of Law and Economics
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete > Information Systems
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete > Fachgebiet Software Business & Information Management
Date Deposited: 27 Apr 2021 10:51
Last Modified: 27 Apr 2021 10:51
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