TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Blättern nach Person

Ebene hoch
Exportieren als [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Gruppiere nach: Keine Gruppierung | Typ des Eintrags | Publikationsjahr | Sprache
Anzahl der Einträge: 5.

Artikel

Wagner, T. ; Benlian, Alexander ; Hess, Thomas (2014)
Converting freemium customers from free to premium - The role of the perceived premium fit in the case of music as a service.
In: Electronic Markets, 24 (4)
Artikel, Bibliographie

Lowther, T. ; Kinski, Isabel ; Wagner, T. ; Riedel, Ralf (2004)
Potential gallium oxynitrides with a derived spinel structure.
In: Journal of Alloys and Compounds, 376 (1-2)
doi: 10.1016/j.jallcom.2003.09.125
Artikel, Bibliographie

Konferenzveröffentlichung

Wagner, T. ; Benlian, Alexander ; Hess, Thomas (2013)
The Advertising Effect of Free - Do Free Basic Versions Promote Premium Versions within the Freemium Business Model of Music Services?
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

Mahnke, R. ; Wagner, T. ; Benlian, Alexander (2012)
Flow Experience on the Web: Measurement Validation and Mixed Method Survey of Flow Activities.
Proceedings of the 20th European Conference on Information Systems (ECIS), Barcelona, Spain.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

Wagner, T. ; Benlian, Alexander ; Hess, Thomas (2012)
The Role of Product Involvement in Digital and Physical Reading - A comparative Study of Customer Reviews of eBooks vs. Printed Books.
Proceedings of the 20th European Conference on Information Systems (ECIS), Barcelona, Spain.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

Diese Liste wurde am Tue Apr 23 02:15:31 2024 CEST generiert.