TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: No Grouping | Item Type | Date | Language
Jump to: 2018 | 2015 | 2014 | 2013
Number of items: 6.

2018

Heine, Jens (2018):
Entwicklung eines Algorithmus zur Prädiktion eines innerstädtischen Fahrstreifenwechsels.
Darmstadt, Technische Universität,
[Ph.D. Thesis]

2015

Langer, Ingmar ; Holzheimer, Felix ; Heine, Jens ; Abendroth, Bettina ; Bruder, Ralph (2015):
Development and partial validation of a catalogue of action steps for a car driver.
Proceedings 19th Triennial Congress of the IEA, Melbourne (Australien), 09.-14.08.2015, [Conference or Workshop Item]

Heine, Jens ; Sylla, Michael ; Schramm, Thomas ; Langer, Ingmar ; Abendroth, Bettina ; Bruder, Ralph (2015):
Algorithm for driver intention detection with Fuzzy Logic and Edit Distance.
itsc2015.org, [Conference or Workshop Item]

Heine, Jens ; Krämer, Isabell ; Achieser, Igor ; Langer, Ingmar ; Schramm, Thomas ; Abendroth, Bettina (2015):
Bewertung von Prädiktoren zur Fahrerintentionserkennung.
[Conference or Workshop Item]

2014

Langer, Ingmar ; Heine, Jens ; Abendroth, Bettina ; Bruder, Ralph
GfA, (ed.) (2014):
Herausforderungen beim Hervorrufen von kritischen Brems- oder Lenkreaktionen in Fahrversuchen zur Untersuchung der Fahrerintention.
In: Gestaltung der Arbeitswelt der Zukunft, pp. 516-518,
60. Kongress der Gesellschaft für Arbeitswissenschaft, München, 12.-14. März 2014, [Conference or Workshop Item]

2013

Langer, Ingmar ; Heine, Jens ; Schramm, Thomas ; Bruder, Ralph
VDI Wissensforum GmbH (Corporate Creator) (2013):
Kritikalitätsmaß einer Fahrsituation: Eingangsgröße für einen Algorithmus zur Fahererintentionserkennung.
In: 7. VDI-Tagung. Der Fahrer im 21. Jahrhundert: Fahrer, Fahrunterstützung und Bedienbarkeit. VDI-Berichte 2205, pp. 75-99, Düsseldorf, VDI Verlag GmbH, ISBN 978-3-18-092205-8,
[Book Section]

This list was generated on Sat Sep 18 11:39:31 2021 CEST.