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Anzahl der Einträge: 9.

2016

Gottschlich, Jörg (2016)
Decision Support in Social Media and Cloud Computing.
Technische Universität Darmstadt
Dissertation, Erstveröffentlichung

2015

Heimbach, Irina ; Gottschlich, Jörg ; Hinz, Oliver (2015)
The Value of User's Facebook Profile Data for Product Recommendation Generation.
In: Electronic Markets, 25 (2)
Artikel, Bibliographie

2014

Gottschlich, Jörg ; Hiemer, Johannes ; Hinz, Oliver (2014)
A Cloud Computing Broker Model for IaaS resources.
22nd European Conference on Information Systems (ECIS). Tel Aviv, Israel (5.-12.06.2014)
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

Gottschlich, Jörg ; Hinz, Oliver (2014)
A Decision Support System for Stock Investment Recommendations Using Collective Wisdom.
In: Decision Support Systems, 59 (3)
Artikel, Bibliographie

Gottschlich, Jörg ; Forst, Nikolas ; Hinz, Oliver (2014)
A Formal Model for Investment Strategies to Enable Automated Stock Portfolio Management.
International Conference on Information Systems 2014. Auckland, New Zealand (Dezember 2014)
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

2013

Gottschlich, Jörg ; Hinz, Oliver (2013)
Der Wert von sozialen Strukturdaten aus ökonomischer Sicht.
In: Anzinger, Heribert M.; Hamacher, Kay; Katzenbeisser, Stefan (Hrsg.): "Schutz genetischer, medizinischer und sozialer Daten als multidisziplinäre Aufgabe", Springer Verlag
Buchkapitel, Bibliographie

Gottschlich, Jörg (2013)
An IT architecture enabling flexible adjustment of exploration/exploitation trade-off.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

Gottschlich, Jörg ; Heimbach, Irina ; Hinz, Oliver (2013)
The Value of Users’ Facebook Profile Data – Generating Product Recommendations for Online Social Shopping Sites.
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

2011

Hinz, Oliver ; Gottschlich, Jörg ; Schulze, Christian (2011)
Wie aus Ratgebern Käufer werden.
In: Harvard Business Manager, (12)
Artikel, Bibliographie

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