TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Applying representative interactive flamelets (RIF) with special emphasis on pollutant formation to simulate a di diesel engine with roof-shaped combustion chamber and tumble charge motion

Felsch, C. ; Luckhchoura, V. ; Weber, J. ; Peters, N. ; Hasse, C. ; Wiese, W. ; Pischinger, S. ; Kolbeck, A. ; Adomeit, P. (2007)
Applying representative interactive flamelets (RIF) with special emphasis on pollutant formation to simulate a di diesel engine with roof-shaped combustion chamber and tumble charge motion.
In: SAE Technical Papers
Artikel, Bibliographie

Typ des Eintrags: Artikel
Erschienen: 2007
Autor(en): Felsch, C. ; Luckhchoura, V. ; Weber, J. ; Peters, N. ; Hasse, C. ; Wiese, W. ; Pischinger, S. ; Kolbeck, A. ; Adomeit, P.
Art des Eintrags: Bibliographie
Titel: Applying representative interactive flamelets (RIF) with special emphasis on pollutant formation to simulate a di diesel engine with roof-shaped combustion chamber and tumble charge motion
Sprache: Englisch
Publikationsjahr: 2007
Titel der Zeitschrift, Zeitung oder Schriftenreihe: SAE Technical Papers
URL / URN: https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-84877458...
Zusätzliche Informationen:

cited By 2

Fachbereich(e)/-gebiet(e): 16 Fachbereich Maschinenbau > Fachgebiet Simulation reaktiver Thermo-Fluid Systeme (STFS)
16 Fachbereich Maschinenbau
Hinterlegungsdatum: 08 Dez 2017 10:08
Letzte Änderung: 08 Dez 2017 10:08
PPN:
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Frage zum Eintrag Frage zum Eintrag

Optionen (nur für Redakteure)
Redaktionelle Details anzeigen Redaktionelle Details anzeigen