TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Verwendung pseudonymer Indentitäten zur Unterstützung von Learning Analytics in offenen Lernumgebungen

Röpke, Rene and Neitzel, Svenja and Rensing, Christoph (2017):
Verwendung pseudonymer Indentitäten zur Unterstützung von Learning Analytics in offenen Lernumgebungen.
In: Proceedings der Pre-Conference-Workshops der 16. e-Learning Fachtagung Informatik (DeLFI 2017), Bonn, Köllen Druck Verlag, [Book Section]

Item Type: Book Section
Erschienen: 2017
Creators: Röpke, Rene and Neitzel, Svenja and Rensing, Christoph
Title: Verwendung pseudonymer Indentitäten zur Unterstützung von Learning Analytics in offenen Lernumgebungen
Language: German
Title of Book: Proceedings der Pre-Conference-Workshops der 16. e-Learning Fachtagung Informatik (DeLFI 2017)
Place of Publication: Bonn
Publisher: Köllen Druck Verlag
ISBN: 978-3-88579-667-1
Divisions: 18 Department of Electrical Engineering and Information Technology
18 Department of Electrical Engineering and Information Technology > Institute of Computer Engineering
18 Department of Electrical Engineering and Information Technology > Institute of Computer Engineering > Multimedia Communications
Date Deposited: 23 Oct 2017 07:00
Related URLs:
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Send an inquiry Send an inquiry

Options (only for editors)

View Item View Item