TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Can Diagnostic Competences of Teachers be fostered by Training and the use of Diary? – Evaluation of a Training Program on Diagnosing Students’ Learning Behavior for Secondary School Teachers.

Klug, Julia ; Gerich, Mara ; Jauch, Stefanie ; Bruder, Simone ; Schmitz, Bernhard (2011)
Can Diagnostic Competences of Teachers be fostered by Training and the use of Diary? – Evaluation of a Training Program on Diagnosing Students’ Learning Behavior for Secondary School Teachers.
14th Biennal EARLI Conference. Exeter, UK (30.08.-03.09.2011)
Konferenzveröffentlichung, Bibliographie

Typ des Eintrags: Konferenzveröffentlichung
Erschienen: 2011
Autor(en): Klug, Julia ; Gerich, Mara ; Jauch, Stefanie ; Bruder, Simone ; Schmitz, Bernhard
Art des Eintrags: Bibliographie
Titel: Can Diagnostic Competences of Teachers be fostered by Training and the use of Diary? – Evaluation of a Training Program on Diagnosing Students’ Learning Behavior for Secondary School Teachers.
Sprache: Englisch
Publikationsjahr: 2011
Veranstaltungstitel: 14th Biennal EARLI Conference
Veranstaltungsort: Exeter, UK
Veranstaltungsdatum: 30.08.-03.09.2011
Fachbereich(e)/-gebiet(e): 03 Fachbereich Humanwissenschaften > Institut für Psychologie
03 Fachbereich Humanwissenschaften
Hinterlegungsdatum: 16 Apr 2012 13:54
Letzte Änderung: 05 Mär 2013 10:00
PPN:
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Frage zum Eintrag Frage zum Eintrag

Optionen (nur für Redakteure)
Redaktionelle Details anzeigen Redaktionelle Details anzeigen