TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Applying cognitive load theory to the design of complex online learning environments : a theoretical and empirical examination in the context of computer-supported video analysis

Hollender, Nina (2010)
Applying cognitive load theory to the design of complex online learning environments : a theoretical and empirical examination in the context of computer-supported video analysis.
Technische Universität Darmstadt
Dissertation, Bibliographie

Typ des Eintrags: Dissertation
Erschienen: 2010
Autor(en): Hollender, Nina
Art des Eintrags: Bibliographie
Titel: Applying cognitive load theory to the design of complex online learning environments : a theoretical and empirical examination in the context of computer-supported video analysis
Sprache: Englisch
Publikationsjahr: 2010
Zusätzliche Informationen:

Darmstadt, Techn. Univ., Diss., 2010

Fachbereich(e)/-gebiet(e): 03 Fachbereich Humanwissenschaften
Hinterlegungsdatum: 25 Jan 2011 11:41
Letzte Änderung: 05 Mär 2013 09:44
PPN:
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Frage zum Eintrag Frage zum Eintrag

Optionen (nur für Redakteure)
Redaktionelle Details anzeigen Redaktionelle Details anzeigen