TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Freedom and Discipline: Transformations in Pedagogic Punishment. S. 29-42

Pongratz, Ludwig A.
Peters, M. A. and Besley, T. (eds.) :

Freedom and Discipline: Transformations in Pedagogic Punishment. S. 29-42.
Why Foucault? New Directions in Educational Research, New York
[Journal] , (2007)

Item Type: Journal
Erschienen: 2007
Editors: Peters, M. A. and Besley, T.
Creators: Pongratz, Ludwig A.
Title: Freedom and Discipline: Transformations in Pedagogic Punishment. S. 29-42
Language: English
Place of Publication: New York
Publisher: Why Foucault? New Directions in Educational Research
Divisions: 03 Department Human Sciences
03 Department Human Sciences > Institut für Allgemeine Pädagogik und Berufspädagogik
03 Department Human Sciences > Institut für Allgemeine Pädagogik und Berufspädagogik > Allgemeine Pädagogik mit dem Schwerpunkt Erwachsenenbildung/Weiterbildung
Date Deposited: 24 Aug 2009 14:39
Export:

Optionen (nur für Redakteure)

View Item View Item