TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Theoretische Perspektiven zur Kundenzufriedenheit

Homburg, Christian ; Stock-Homburg, Ruth (2008):
Theoretische Perspektiven zur Kundenzufriedenheit.
In: Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen / Christian Homburg (Hrsg.) 7.Aufl., pp. 17-51, Gabler-Verlag, ISBN 978-3-8349-0808-7,
[Book Section]

Item Type: Book Section
Erschienen: 2008
Creators: Homburg, Christian ; Stock-Homburg, Ruth
Title: Theoretische Perspektiven zur Kundenzufriedenheit
Language: German
Title of Book: Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen / Christian Homburg (Hrsg.) 7.Aufl.
Publisher: Gabler-Verlag
ISBN: 978-3-8349-0808-7
Divisions: 01 Department of Law and Economics
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete > Department of Marketing & Human Resource Management
Date Deposited: 24 Aug 2009 12:45
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Send an inquiry Send an inquiry

Options (only for editors)
Show editorial Details Show editorial Details