TU Darmstadt / ULB / TUbiblio

Der kundenorientierte Mitarbeiter: Bewerten – Begeistern – Bewegen

Homburg, Christian ; Stock, Ruth (2000):
Der kundenorientierte Mitarbeiter: Bewerten – Begeistern – Bewegen.
Wiesbaden, Gabler, ISBN 3-409-11646-X,
[Book]

Item Type: Book
Erschienen: 2000
Creators: Homburg, Christian ; Stock, Ruth
Title: Der kundenorientierte Mitarbeiter: Bewerten – Begeistern – Bewegen
Language: German
Place of Publication: Wiesbaden
Publisher: Gabler
ISBN: 3-409-11646-X
Divisions: 01 Department of Law and Economics
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete
01 Department of Law and Economics > Betriebswirtschaftliche Fachgebiete > Department of Marketing & Human Resource Management
Date Deposited: 24 Aug 2009 15:32
Export:
Suche nach Titel in: TUfind oder in Google
Send an inquiry Send an inquiry

Options (only for editors)
Show editorial Details Show editorial Details